followers

Tuesday, October 25, 2011

selamat hari jadi sayang

selamat hari jadi sayang. 
ucapan ini dituju khas buat 
sahabat ku dunia akhirat. 
sahabat senama dengan aku. 
sahabat yang kuat merajuk.
sahabat yang cepat terasa.
sahabat waktu susah aku.
sahabat waktu senang aku.
sahabat gelak samasama.
sahabat yang kuat kenekan orang lain.
sahabat yang cantik.
sahabat yang tinggi lampai.
sahabat yang ade boyfriend anwar. 
sahabat yang suka dengar lagu S.O.A.D.
sahabat yang ajar dengar lagu english meraban raban.
sahabat gosip aku.
sahabat karoke lagu jiwang.
sahabat yang paksa aku makan ubat.
sahabat yang susah payah buatkan aku bubur.
sahabat yang kuat nangis.
sahabat yang selalu bagi nickname kat orang lain.
sahabat yang samasama usha mamat kacak.
sahabat yang kuat tengok movie macam aku.
sahabat yang sangat manja.
sahabat yang terkadang sangat matang.
sahabat yang terkadang sangat immature.
sahabat yang kuat bersaing.
sahabat yang pandai.
sahabat PA aku.
sahabat yang kuat ingatan.
sahabat yang rajin bekerja.
sahabat yang tak suka buli.
sahabat kuat shopping.
sahabat habeskan duet.
sahabat segalanya dalam hidup aku.
dan aku takkan jumpa sahabat seperti kau di tempat lain.

selamat hari jadi sekali lagi buat sahabatku, INTAN NADIRA


"buat sahabat,
maaf kerana hari ini tiada langsung ucapan hari jadi kepada kau. aku sengaja. dan aku tahu kau terasa. sebab tu kau elak untuk bercakap dengan aku. bukan aku lupa. tetapi aku sengaja. untuk lihat reaksi kau. hehe. maafkan aku sahabat. masakan aku lupa harijadi sahabat baik sendiri. aku sengaja untuk menjadi orang terakhir yang mengucapkan ucapan selamat hari lahir kepada kau. maafkan aku sekali lagi. selamat hari lahir sayang. semoga umur 20 ini membawa seribu erti dan kebahagian dalam hidupmu. semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. semoga kita samasama mencapai kejayaan yang cemerlang dalam hidup yang mendatang. insyaallah. aku sayang kau!"





No comments:

Post a Comment