followers

Monday, February 27, 2012

that pain

 tiba tiba aku rasa sakit. sangat. sakit dada. tapi bukan sesak nafas. sakit ni semakin kerap berlaku. dan kali ni amek jangka masa agak lama. rasa sakit tu macam kene voodoo. aku taktaw pon kene voodoo tu macammana. tapi tu je yang aku terpikir bila sakit. feel like someone squeeze my heart maybe. sakit tu datang bila aku nak bangun dar baring or duduk dan bila nak tunduk. what happened to me? dah la lately sakit migrain. sebab selalu sakit kepala berdenyut denyut sebelah kepala je. thats migrain. kenapa dapat banyak sangat penyakit ni? migrain mungkin disebabkan stress yang dialami semakin menjadi jadi. yela. masalah yang dihadapi bertimpa timpa kot. sakit kene voodoo tu aku taktaw kenapa. sumpah pelik. tak pernah dapat macam ni. tadi sakitnya sampai nak menangis. masa solat pon rasa lagi sakit. dulu biasa tak sampai 2 minit dah lega. kali ni hampir 10minit. dan dah kerap dah kot happened.

No comments:

Post a Comment