followers

Saturday, August 7, 2010

pergghhhh..cm nk pecah aku perah otak nk tuleh blog neh..xde idea..huhu..konon mcm tegar sgt nk berblog tp hampeh..haha.. semalam..i call u, u xanswer..u kate u kuar pegi dinner.. eh bukan.. semalam elaun masuk.. so kami beramai-ramai keluar menejoykan diri la(nk perabehkan dwet sedia ade) haha..pegi la pizza hut di hadapan wetex walhal pada masa itu kami tersangat lapa..pergghh mkn pizza kot..belagak!! xtahan..haha..
 bayangkan mmg nk kne sebai2 r pizza situh.. waitress dy cam hampeh,,gediikss,,belagak,, cas service komain lg mahal walhal xde service pape pon..pizza pon xhidang..wing ktorg xdpt pon nk cas..siott..bwt muka plak tuh.. ado..sakit giler ati aku..after dat,,pegi  bayar kt kaunter dy..dyowg wt hal lg..tengking sbb kitorg komplen sal cas aym uh..(tym tuh aku da pndg bdk tuh kecik besar kecik besar jer..) da la pompuan uh wt muke ade ke patot dy marah kitorg xbg dwet ckup2..uiiihhh panass ati aku,,da terbakar da aku tym uh.. siap hentak2 lg dwet kt machine uh.. kalau muke lawa xkesah ngat nk blagak..mmg ptot kne sebai jer tuh..ado.. kehadapan pizza dpn wetex,muar,johor..siap sedia la nme nk msok paper nt..haha..nme waitress uh pon ktorg taw da..tggu jela.. huh.. mood:geram!!

No comments:

Post a Comment