followers

Sunday, December 19, 2010

rendu tak?

hai.salam.da lame gilergiler tak update.rendu sangat dah kt korang semua.tapi nak buat camne.ade berbagai halangan yang menimpa.huhu.im sorry.hehe.kat rumah aku tak dapat nak online.almaklumla bapak kesayanganku potong line telefon dan secara tidak langsung intenet pon telah dipotong.adui.maka sengsaralah hidupku kini..haha..sekarang tercari cari pulak streamyx la p1wimax lah ape kemende lah. padan muke abah.haha. nak taw aku online kt mne ni? haha. kat felda rentam kot name tempat ni.ade karnival jom ke felda. tataw lak anjuran sape? aku join mak aku jadi agent etiqa bukak booth kat sini.tolong tgk jela..hahaha..tak mungkin aku nk pegi cari orang masuk etiqa ni.hui.tak kuasa.haha.bosan la.tak ramai pon orang.artis? ade jugak la sikit.yang ta femes je yang ade.haha. k la. mase yang ta berapa nak ade.plus orang laen pelik je aku online kat cni.rase malu pulak.haha.ni mungkin ni last entry aku untuk bulan ni sebab broadband aku tak berguna langsung sebab kat umah aku tak line 3g.hampeh.berapa banyak sebab daa.. k la.jumpe lagi rakan bloggers! sorry tak dapat nak blogwalking korang.nanti bile da balik kolej akan banyak semule entry dari aku.hehe..tunggu.!!. rendu aku tak? haha..:)

4 comments:

  1. ololo2..patot lame tak nampak.. hee.
    :)

    ReplyDelete
  2. CONTEST WAJIB AWAK MASUK SEBAB DAH TAG - http://negative46.blogspot.com/2010/12/contest-cari-ayam.html

    ReplyDelete
  3. baru singgah sini, nak kata rindu pun baru kenal hihihi

    ReplyDelete