followers

Tuesday, November 22, 2011

tahniah malaysia

such a good game. katakata yang dapat digambarkan untuk player malaysia hari ni. they played very well. habes serak suara aku menjerit masa sokong malaysia. sampai menagis lah bila menang tu. ni lah game paling dasyat penah aku tengok. semangat kebangsaan tu memang mendalam lah wa cakap. haha. 


okto tak sepatutnya dapat jadi player terbaik sebaliknya badrol yang layak. he's a good captain for malaysia. body dia kebal gila walaupon kene pangkah dengan pihak lawan.  asra pulak memang favorite player aku since piala suzuki lagi. haha. kawan kawan memang tak tahan gelakkan aku bila aku cakap sayang sayang dekat asra tu. haha. sory lah asra. i love you so much. *agak agak bila kite leh kapel? ahak. aku penah kata gewe aku syahrul tu sebab dia cam comel. tapi budak lagi kot. tak jadi gewe lah kan. haha. walaupon fakri main macam haramm jadah tapi tanpa dia kita takkan mara ke final. so tak boleh kutuk sangat lahh kan. apek still the hero of malaya :)


serious lah memang berdebar gila gilaa masa penalti tadi. palpitation aku tadi. walau macammana teruk pon indon buat kat malaysia tapi Allah dah tolong kita berkat doa seluruh rakyat malaysia. alhamdulillah. doa orang teraniayai akan termakbul. insyaallah. hehe:) aku suka malaysia menang!


 so kepada semua player malaysia tak kira lah yang main or tak main and kepada semua rakyat malaysia yang sokong. CONGRATULATION! tahniah harimau muda!


p/s : saranghae ASRA <3 penat tak u main bola tadi? nak i urutkan? ahak. :P

1 comment: