followers

Friday, April 29, 2011

INSAF


Izinkan ku ucap kata taubat
Sebelum Kau memanggilku
kembali pada-Mu, menutup waktuku

Izinkan ku serukan nama-Mu
Sebelum nyawa dalam tubuhku
Kau ambil, kembali pada-MU

Karna ku tahu, hanyalah pada diri-Mu
Tempatku mengadu, tempatku mengeluh
Di dalam do'aku

Dan demi nafas yang telah kau hembuskan dalam kehidupanku
Ku berjanji, ku akan menjadi yang terbaik
Menjalankan segala perintah-Mu, menjauhi segala larangan-Mu
adalah sebaris do'a ku untuk-Mu


gambar hiasan
 

okay. ni lagu yang kedua aku minat nak dengar.lagu kedua aku discover time study lepas lagu wanita by dehearty.ala entry yang ini sweet kan aku? haha. entahlah. dua tiga menjak ni aku semakin insaf. hehe:) tapi apa yang aku nak ketengahkan tentang lagu ni adalah lirik dia. sangat menghayat hati. betapa kita perlu ingat kepada kematian. kematian tak kenal masa. usia. tempat. amalan kita pula bagaimana? fikir fikirkan lah. sekadar peringatan untuk diri sendiri dan semua^_^

p/s: dari Allah kita datang, kepada Allah kita dikembalikan. renungrenungkan dan selamat beramal!

credit to: mr.google


No comments:

Post a Comment