followers

Thursday, June 2, 2011

auwwww. grrrrr

omg. walaupun sekarang tengah hott gitu dengan cerita panass dari budak kecik adinda yang taktawmalu tu dan juga cerita dari luar pasal penceraian putera william. aku taknak cerita pasal tu. aku nak cerita pasal cerita hott dalam bilik aku sekarang. haha. cerita apa? cerita pasal seth tan dengan nora elena la. hahaha. jap.

















hah. cerita ni la. ala yang kat tv3 tu. pukul 7 sampai 8 malam setiap hari isnin sampai khamis. hah. penah tengok tak? best woo. rugi tak tengok. sweet gila nak mampos. tak taw la nak kata apa dah. terutama episod hari ni. sebab nora elena dah boleh accept seth tan as her husband. and of course la diorang dapat malam pertama. itupunn selepas berapa lama kawen. dolu. nora elena kawen terpaksa je pastu buat tak pedoli je kat seth tan tapi lamalama. auwww. kahkahkah. jangan kata aku melucah terlampau pulak sebab aku tengok sambil berangan nak kawen. aku bukan adinda. aku nak kawen je. haha. alahai. 

sweet gila. sumpah berangan macammacam tengok cerita ni. seth tan a.k.a aaron aziz yang kacak nak mati tu sangat sweet. kalah orang korea.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. kau taw tak satu bilik aku dok menjerit sebab diorang sweet. sebab seth tan sangat sweet. romantik. penyabar. kachak. comel. suka buat suprise. aku nak kawen!! nak husband macam seth! haha. nak taw pasal apa cerita ni silalah tengok ya. aku tak sabar tunggu setiap episod diorang yang sweetsweet gitu. auww. haha. see ya. aku nk bagi hadiah buat peminat cerita ni. haha. nah!






baju merah ni seth yang bagi. auww.




p/s : sapasapa yang ada keturunan kembar atau dia sendiri ada kembar plus ada ciriciri macam seth tan sila masuk meminang please!

2 comments:

  1. mmg best giler..cmpe ari jumaat ari tuh ciap tny mmber..npe x bukak citer nora elena..da men da nih..hahaha

    ReplyDelete
  2. kankan. best kott. romantik gitu. hahahaha. idop seth tan!

    ReplyDelete