followers

Sunday, July 3, 2011

gila lama!

terlampau lama aku tak update blog ni. mana hilang tah keinginan aku nak menaip. mana hilang tah segala idea idea mengarut aku update entry. selepas pergi pulau perhentian tempoh hari, hilang betul minat aku nak cari idea. tapi aku tetap sayang kat blog cabuk aku ni. sebab dia hidup aku. aku tak boleh tinggal. pergi jauh mana aku sekalipun aku tetap datang balik. korang halau aku macam mana sekalipun aku datang balik jugak. ko taknak baca or follow aku sekalipun aku datang balik jugak lagi. aku peduli hapa. aku nak bagitaw kat sini. sumpah aku rendu nak perah otak cari idea nak taip buat entry. rendu nak update harihari. rendu nak blogwalking. rendu nk post gambar kat sini. yelah aku tak buat album kat facebook. rendu nak dapatkan tips dari blogger otai. rendu nak terjah sahabat blogger dan semua group bloggerblogger yang aku join tu. ahh. pucuk pangkal nye aku rendu lah.  paham tak. okaybai:)

No comments:

Post a Comment