followers

Thursday, November 25, 2010

dekan milikku

berkat usahaku yang tak banyak seberapa plus doa zikir beserta tawakkal dari aku, ibu, abah, family dan para sahabat juga pengajar aku akhirnya dapat mengekalkan dekan ku.cuma pointer aku hanya naik 1 je. dari 3.75 semester lepas dan semester ni aku dapat 3.76. oke je. alhamdulillah.da bersyukur sangat. giler ke hape kalau tak bersyukur? dah la jawab paper cam tah pape.kire naseb baek dapat dekan.haha. 

alhamdulillah jugak seramai 27 orang dari 49 ahli batch aku dapat dekan.and ade sorang ni dapat 4flat.memang solut habes la kt die.thumbs up k.umi! hehe.dy memang rajen gilergiler pon. 
tak macam aku.pemalas gilergiler.haha.thumbs down ira!

dan semua balak besties aku turut mendapat dekan. kepada leha, piqa, intan, yaya, atul, and syu congrats sangat sebab dapat dean list. aku tak sorangsorang dah. hehe. korang memang hebat! kepada mira n sueha. korang lagi la hebat. walaupon korang tak dapat dekan tak bermakna korang tak hebat.cuma belum ada rezeki,kita da berusaha tapi Allah yang menentukan hasilnya.so jangan rasa tersisih ke hape sebab korang tetap kawan a.k.a besties aku untuk selamanya dan insyaallah semester depan kita buat yang terbaek dan dapatkan dekan.oke sayang? go go chaiyok semua! hehe. 

kat sini jugak aku panjatkan rasa syukurku kepada yang diatas sana sebab masih bg aku peluang untuk merasa nikmat dunia.tidak menghampakan doaku dan Dia senantiasa ada bersama ku disaat aku memerlukan pertolonganNya.alhamdulillah. 

kepada ibu dan abah along nak cakap tengs sangat sebab tak penah putus asa bg semangat walaupon along suke men'down'kan diri sendiri.tengs jgk sebab tak putus putus mntk doa bg along berjaya. sayang korang ketatketat. 

kepada pengajar pengajar pon macam tuh jugak. tengs sebab walaupon aku selalu buat hal tapi diorang tetap percaya kat aku. aku still boleh berjaya walaupon suke tido lam kelas dan sangat nakal kt kolej.hehe. 

kepada besties aku ucapkan tengs sebab sentiasa ada ngn aku tiap masa time susah n senang.time aku tak tahu pape korang still ada n ajarkan mane patut.yang tak patut pon korang ajar jugak..haha..sokay.saranghae korang!

n kepada kumpulan 2/2009 iaitu budak batch aku ucapkan terima kaseh sangat sebab tanpa korang pon aku tak leh berjaya sampai macam ni. next semester kite buat gempak bg semua 49 orang batch 2/09 dapat dekan. oke? aminn.

last but not least.kepada geng blogger ku yang terchenta.tengs jugak sebab bg semangat tym nak exam arituh.ape? korang igt aku tak leh dapat dekan ke kalau keje men blog? haha. saje gurau. tengs ea korang.aku lg semangat nk buat blog pas ni.hehe:)

urm.tu jelah report cuaca hari ni. eh lupe.tadi ada sukan kat kolej. aku rumah hijau dan nak bagitaw rumah hijau menang doe. 1st time doe. haha. seronok dua ronok doe. aku ade juagk la sumbangkan sikit lam bola jaring, futsal ngn belon air beserta kerusi berirama.haha.oh tidak dilupakan aku antara penyokong tegar rumah hijau. gambargambar hari kejadian tak dapat diuploadkan lagi.next time ya.haish.hehe:)


10 comments: