followers

Wednesday, November 17, 2010

terkorban

haha..giler kan..apedehal terkorban pulak harihari raye ni..ahha..hari raya ni bukan saja lembu ayam kambing kerbau itik biawak je yang jadi korban.aku pon termasuklah lam kategori tu sebab aku kene korban kan diri sendiri.sebab tak dapat cuti..si*t la.aku tak dapat balik rumah sebab panggilan kerja.tanggungjawab ku kepada bangsa agama dan negara.haha.kolej aku bg cuti sehari? mne datang nak balik pahang kalau cuti sehari je? adeih. pagi td abah tepon n rasa sebak sangat sebab ni first time tak balik umah beraya.dengar takbir raya lagi la. tak taw nak kate ape dah. nasib baek kt dewan makan kolej aku ade menyediakan nasi impit,lemang,rendang daging,kuah kacang ngn lontong.terubat la sikit.huhu.anyway anyhow anything aku nak ucapkan salam lebaran. selamat hari raya haji dan korban.salam eidul adha.maaf zahir dan batin.sape yang berada di muar sekarang boleh la jemput aku datang umah dy oke.haha.
selamat hari raya semua bloggers!:)

erk? tersilap upload gambar lembu ni pulak.sorry:)

No comments:

Post a Comment