followers

Thursday, September 1, 2011

eid mubarak dua

hari raya kedua aku bawak tema merah jambu gelap. baju ade loplop lagi. hari ni aku melayan hampir jumlah penumpang bas. haha. itu baru paginya. sebab student daddy datang serentak. mak aih. tak menang tangan layan depa ni. haha. nak dekat 50 orang jugak la. memang tak muat rumah aku sampai kene take turn. tunggu kat luar rumah. dasyat tak? boleh bayang tak macam mana nak layan? laksa habes terus semua. tak dan untuk tetamu sesi tengahhari and petang and malam. aku yang terpaksa keluar beli laksa. nasib baek kuah buat lebih. 


lepas trip tu habes, tak putusputus lagi yang datang. kawan daddy, kawan mommy, kawan aku, kawan iman, and kawan chik pun ada jugak. last trip sampai pukul 10 malam tadi. gila tak gila aku hari ni. penat kott.mommy aku siap masak nasi untuk makan sebab takut laksa tak cukup. 


aku baru nak rehat jap tengahari tu. tetibe kawan aku nak datang pulak. sokay. fine. layan la. pastu kitorang nak gi beraya jugak rumah orang lain. so petang tu aku tak penat melayan tapi penat bergelak ketawa dengan schoolmates lama masa sekolah rendah dulu. yang paling tak tahan diorang semua takut gila tengok aku bawak kereta. katanya macam tengah drift. semua takut pucat lesi muka. bila keluar kereta pakatpakat nak termunath la. tah pape. aku bawak slow je. tapi diorng je overeacted. haha. sorry la kengkawan. 


ni sekitar raya kedua aku. <3




takde kerja 1

takde kerja 2

intan. intan

timer 1

timer 2

raya di rumah ustazah tumilah

muse.aku.yah.ramlah.ecah.fidot


ni je raya aku. simple kan. esok nak pergi bertunang. so, jangan datang raya okayh. haha:)

No comments:

Post a Comment