followers

Thursday, September 1, 2011

eid mubarak satu

alhamdulillah kita dah raya dua hari. nak masuk tiga dah pun. sepanjang dua hari ni byk pengalaman menarik aku. selama 21 tahun hidup di muka bumi ni, tahun ni 1st time kott aku pergi sembahyang raya. masa kecik dulu sumpah tak ingat. macam tak pernah pergi. dah la 1st time. kene bersempitsempit pulak tu. sebab masjid dan surau dah penuh gila. plusplus aku tak reti pun sembahyang raya ni. haha. kelakar gila aku ikut pak imam. orang baca subhanallah aku abaca selawat nabi. haha. tak dan nk tanya mak aku. sebab dah terlambat sangat pergi sembahyang raya. jangan nak kutuk aku. aku budak baru belajar okay. next year punya raya aku buat betulbetul. promise!


ohh ye. baju raya family aku tahun ni purple a.k.a sama dengan kebanyakan rakyat malaysia. sumpah. ramai gila pakai baju warna purple. kenape lah mak aku pilih warna ni. anyway, tak kesah pun sama dengan orang lain. janji bukan baju yang sebijik sama. haha. dan raya tahun ni merupakan raya pertama aku drive pergi raya rumah kawankawan semua. yeay. dah ada lesen kan. hahaha. pasal duet raya. alhamdulillah, dapat jugak sikitsikit. dalam seratus lebih je. okay la dari takde langsung.


 ni sekitar raya aku :)




mommy daddy <3


<3 mom


album keluarga 1


album keluarga 2


intan.iman.iranie


abang adik 1


with cousin, teha <3


najwatul fatihah . me . putri qadeeja


cucu mithali


puteri qadeeja again<3


album keluarga 3


abang adik 2


intan . intan
 ni je sekitar raya pertama aku. hehe. banyak sangat gambar yang ada. tapi cukup takat ni je kott :)

No comments:

Post a Comment