followers

Monday, August 29, 2011

meriam vs setan

buat pertama kalinya bila aku tengok match setan ni maen, menang bergaya. tak pernah lagi macam ni. kalau tak, biasanya aku sampai pikir dua tiga kali apesal kalau aku tengok je kalah. kalau tak tengok kompem menang. boleh kira je berapa kali manu ni menang bila aku tengok match die. tapi alhamdulillah. malam ni menang raya kott! terbaiklah manu! tak sia sia bergadoh dengan bapak aku tak nak tengok match ni. yela kang aku tengok kang, kalah pulak. ye dakk? 

aku ucapkan tahniah kepada player feveret aku, wayne rooney yang dah ade rambut sikitsikit. anda terbaik dengan hatrik anda!! dan juga kepada semua player manu yang lain sebab meriahkan raya aku tahun ni dengan gol anda yang 8 tu. hahaha. seronok yang tak terhingga<3 i love you all forever manchester united! love alex ferguson! *tetiba

takziah jugak aku ucapkan kepada arsenal. kali ni tak nak mengutuk arsenal sebab diorang buat yang terbaik dah. plus plus aku kesian gila tengok muka wenger tadi. yela. team yang besar kalah 8-2. mana tak malu kann. manu pun masa kalah ngn barca malu habes, ni kan pulak kalah 8-2. maluuuu. serious kesian gila dengan arsenal. sampai aku jerit jangan lah manu gol lagi. takut bunoh diri pulak arsene wenger tu kang. seram nih. 



p/s : meriam tak meletopp la raya ni. tapi setan pulak yang banyak yang terlepas. ngehngeh. tengs manu bagi hadiah raya tahun ni<3

4 comments:

  1. hahahaha...like it so much even im a gunners...kehkehhhh

    ReplyDelete
  2. ad ke ptut skong man u...man u dh le setan...baik skong liverpool,lg best...man u menang nasib je 2...

    ReplyDelete
  3. haha. xminat langsung liverfool tuh. haha

    ReplyDelete