followers

Sunday, August 28, 2011

ryan higa dan kev jumba

korang pernah tengok video depa tak? aku rasa aku memang lambatt kott taw pasal ni. haha. tah la camne leh tertengok video ni.ohh tadi tengok allkpop. so baru dapat taw pasal depa. jakun kan? tapi aku nak bagitaw la, memang syok habes la tengok video depa. depa ni macam matlutfi ngan anwar hadi la. tapi depa dah lama dah. aku je baru taw., haha. sebagaimana aku dok melayan anwar hadi ngn matlutfi, macam tu la aku layan depa ni :)

 kepada sesape yang taktaw lagi, 
ni ryan higa :)



ni pulak kev jumba


boleh layan video depa kat youtube na. selamat mencuba! <3

2 comments:

  1. aku dah lama tau ira.
    so dgn bangganya aku nak gtau aku kipas-susah-mati diorg ni.
    eh diorg ada gak kwn2 lain yg klakar. ada 3 org lg. nnt aku bg tau nama dia. :)

    ReplyDelete
  2. sila sila. aku baru tahu kauuu.. seronok!

    ReplyDelete