followers

Saturday, October 29, 2011

bola bola bola

semua makhluk Allah kat bumi malaysia sekarang yang ada blog kompem nak up entry pasal negeri sembilan lawan terengganu. so aku pon nak terlibat jugak. aku sokong team yang menang. hobin jang hobin. peteh ganu peteh. *mau kene tetak ngan fans ganu karangg.


mulamula nak sokong negeri sembilan sebab ada aidil kacak ada and farizal marlias yang mana orang kampung aku, then bapak aku pesan suruh sokong terengganu sebab aku orang pantai timur.so macam berbelah bahagi lah pulak kan.


last last aku decide sokong team yang menang supaya aku tak frust menonggeng macam masa manchester united kalah teruk dengan macamstar city.kan senang sokong team menang. hati tak jadi rapuh macam hari tu dah.


then hoyeaahh. aku sokong negeri sembilan! sebab diorang menang. plusplus hai-o dulu penah menangkan kelantan. lagi satu kenapa bergembira sangat sebab hari tu terengganu kalahkan kelantan. so kene sokong negeri sembilan la kan. haha. kira macam balas dendam la. sapa suruh kau kalahkan kelantan. kalau tak mesti hai-o serba salah nak main hebak. haha.


btw, aku tak amik kisah sangat bola tempatan malam ni. just nak taw result je. apa yang penting malam ni manchester united lawan everton yang mana kita menang. yeaahh. thanks chicarito! we love you bebeh!


p/s : tu je nak cakap. majulah sukan untuk negara. glory glory manu. gomo kelate gomo. HAHA

No comments:

Post a Comment