followers

Monday, October 31, 2011

kau doktor ke aku doktor?







 alkisah aku praktikal kat wad surgikal perempuan di salah sebuah hospital di malaysia. tersebutlah bahawa ada doktor yang baru graduate and baru posting kat wad itu. okay fine diorang doktor baru. naknak sorang tu pakai perfume dashing yang boleh menusuk kalbu lah. berdarah hidung aku bau dashing beliau. haha. sorry doktor. mereka ni baru je posting dan tak banyak pengalaman lagi. tapi yang menjadi masalahnya, diorang tanya student nurse macammacam soalan. bukan tanya macam nak spotcheck tu tapi tanya sebab diorang clueless. dah sah sah kau doktor. tanya aku buat apa. adoi. kalau ada yang aku boleh jawab, aku jawab lah. kalau tak mintak maaf lah. tapi seryes. they were fun. sebab diorang sangat blurr. ahha. sorry ye doktor. bukan niat apa tapi just nak cakap, doktor kan doktor . sapa lah kitorang ni. lagi blurr. *walaupon ade la tunjuk terer sikit. HAHA


p/s : hari ni paling tunjuk pandai depan doktor tu. yeaahhh:3



No comments:

Post a Comment