followers

Wednesday, February 8, 2012

feel bad

rasa sangat bersalah sebab lama dah tak update. ni semua gara gara adanya runningman lah. drama korea lah. twitter lah. dan the most imprtant sikap diri sendiri yang dah takde mood nak update berserta masa yang amat mencemburui aku untuk update. tambahan lagi aku takda idea langsung dah. i'm clueless. just blogwalking. itupon tak menaikkan semangat aku dah. anyway this year aku last semester dan aku perlu study hard gila vavi. sebab untuk final subjek aku masuk dari sem2 sampai sem6. tak ke nonsense tu? ibu cakap ade hadiah kalau dapat 4flat. so aku kene usaha lebih sangat berbanding dulu. nampak tak kenapa aku jarang sangat dah nak update. ok ade je aku menipu. aku tak study langsung. just masa praktikal je memenuhi waktu remaja aku ni. sekian. tapi again aku nak cakap aku rasa bersalah lama tak jenguk dotdot ni. lama gilaa kott. im sorry.:( insyaallah akan ditingkatkan usaha nak update tu macam aku dah maju setapak pandai tukar DP fb and upload gambar kat twitter. weeee:)

No comments:

Post a Comment