followers

Sunday, February 26, 2012

laptop

maaf.




ramai orang berpendapat aku ni anti sosial sebab keep sticking with lappy. even my friends. siap cakap tak sia sia bapak kau belikan laptop tu sebab manjang je ngadap laptop. apa yang aku nak utarakan ialah : ini laptop aku. kau nak sibuk apesal. okay tu satu. then, aku tak kacau hidup orang lain pon bila ngadap laptop ni. aku dengan dunia aku sendiri je. bukan aku tak nak bersosial dengan orang lain. just perasaan bila aku bergaul dengan manusia yang bisa berkata kata boleh menyebabkan aku sakit hati, makan hati dan macammacam jenis tentang hati. kalau ngadap laptop pula, takde apa yang boleh sakitkan hati melainkan internet slow gila. virus mungkin. itu je. aku hanya layan perkara kesukaan aku sahaja. maaf kalau terasa sebab aku lagi terasa jika anda salah erti cara aku menjalani hidup aku. sekian.

No comments:

Post a Comment