followers

Sunday, March 11, 2012

last day

hari ni hari last aku kat rumah. pagi nanti pukul 9 aku akan bertolak ke muar. tragis sungguh sebab cuti kali ni actually seminggu but then it felt like just two or three day only. how come time just flew away without we could realize it? apa apa pun. kat rumah kali ni aku betul betul menghargai rumah. maklumlah cuti terakhir semester ni.

lepas ni aku akan ada exam midsem then praktikal and praktikal and praktikal then final exam then ada induksi or the latest its called transformasi minda then akan ada LJM that is exam lembaga jururawat malaysia and lastly baru boleh balik rumah yakni pada bulan 6 nanti. whatthefish is that? can you see how is it, the fact that im suffer enough just to think about it before im going through it. okay. just stop thinking about it for a day. maybe. should i?

back to the topic, aku just duduk kat rumah layan movie kat astro, baca 9gag, bertweet all the time,maen game kat henfon, jadi housewife sepenuh masa, tido, makan and some riadah with family. thats all i did the whole week. tak keluar jalan jalan pon cuti kali ni. itupon sebab have no friends. all my friends tak cuti sama pulak. ohh okay. ade la keluar sekali itupon  follow my dad pergi hanta kereta nak baiki then shopping groceries sikit. thats all. tak lupa jugak, aku bawak moto balik. dah lama gila tak bawak. sampai lupa camna nak bawak moto. lelong lelong aku bawak. haha:)

nak kata looser pon takleh jugak sebab i have fun stayed at home. seriously. eventhough i do nothing compare with other that had their awesome holidays. they had vacation. they had gathering. good for them.
aku seronok duduk kat rumah. masak dengan ibu. gelak macam setan dengan family sampai tersedak lah. mengumpat orang itu ini lah. then kene ceramah dua tiga empat lima dass dengan parents. kutuk abah kaw kaw punya. kutuk adik beradik baikk punya. ungkit balik kisah masa kecik kecik. even cerita tu dah ulang banyak kali pon. fun. sangat.

the best part is semua yang aku nak makan cuti kali ni di realisasikan oleh parents aku. whoaa. macam tak percaya. okay. actually selalu je macam tu. tapi kali ni permintaan dari aku tu banyak. yang aku tak mintak pon dapat. ngehngeh. yeayy! adn apa yang aku nak masak pon aku masak. seronok tak terhingga. aku nak masak kek batik, roti and sosej and cheese, then nak masak nasi goreng untuk family. semuanya done:) happy enough.

dan cuti kali ni lah aku asyik duk ngan lappy sebab duk buat essaimen. tah apa benda aku mengarut aku pon taktaw. lantak pi lahh. haha. dah aku start buat pukul 12am. hehe. boleh bayangkan abes pukul berapa tiap tiap malam. pukul 2-3am tu biasanya. paling lambat cuti kali ni pukul 4am. okay lah tu an. kat twitter aku timelime penuh orang je time time macam tu.

actually apa aku meraban pepagi ni. esok nak blah dah. anyway sangat jeles dengan family sebab diorang balik kampung kat kelantan pagi esok jugak. after hanta aku kat terminal, they straight to kelantan. best kan. jeles sangat. dah berapa tahun tak balik sana. aku je pulak tu yang tak balik sikit punya lama. aku paling suka konvoi ramairamai balik kampung. best!

okaylah. sorry for a long post:)

No comments:

Post a Comment