followers

Friday, March 2, 2012

weakness

setiap orang ada kelemahan. aku pon. takda manusia yang sempurna. macam aku sendiri. aku ada suara besar yang perempuan lain takda. so ramai kata macam suara laki. even laki pon lembut lagi. maybe. tapi aku tak penah menyesal. sebab ni ciptaan Allah. mana mungkin aku mengubahnya. hari ni buat pertama kali aku terasa bila ada orang tegur suara aku macam laki. disebabkan tu dia suruh aku ubah suara. dia suruh aku cakap elok elok. but the problem is, this is what i am. tak mungkin boleh ubah. aku pun taktaw kenapa hari ni terasa sangat dengan statement tu. siap cakap aku ni orang asli lagi. sentap seyh. tak penah orang cakap macam tu. kebiasaannya orang akan cakap aku ni orang kelantan. tapi papehal pon. aku cukup terasa. sampai rasa macam hina sangat. T_T

No comments:

Post a Comment