followers

Friday, November 19, 2010

mana satu pilihan anda?

amaran keras: ini bukan berkaitan sama sekali dengan parti politik.tidak berkaitan samada yang maseh hidup atau yang telah pergi meninggalkan kita mengadap Illahi.innalillah.

eh.tak de kene mengena ngan topik aku pada hari ni. sebab nyer aku nak bercerita pasal telur masin. korang pernah makan? suke? suke giler sampai tak boleh tinggal telur masin? or tak suke? tak suke langsung sampai tgk pon tak boleh? haha..macammacam kn pilihan hati korang kan..mesti da terpikir pikir kan lam kepalaotak korang sekarang kn? bagi yang berminat jelah. yang tak minat tuh kompem buang jauhjauh awan atas kepala korang tuh pasal telur masin.kan? betul tak cakap aku? 

hah.antara telur puteh dengan telur merah dalam telur masin tuh.korang prefer yang mane? haha..ade yang suke makan masinmasin so pilih puteh lebeh la..and ade jugak yang prefer lemak masin so mesti pilih yang telur merah ke oren ke tuh kan..haha..nyumnyum.

bagi aku? aku prefer yang puteh la..ahha..sebab aku rase yang merah tuh rasa dy macam laen macam jer. haha..macam berpasir je lam mulut aku.hahaha. tapi laen orang laen la pendapat kan..rambut sama hitam tapi lidah laenlaen kan.haha.so hows about you guys? which one?

sebenarnye aku baru lepas makan telur masin tadi dengan sambal ikan bilis dengan tempe dan tauhu. makanan dewan makan.nyumnyum:)

korang kenal tak telur masin?

1 comment: