followers

Tuesday, May 3, 2011

melaka ohh melaka

hai semua. haha. semalam en besday abah. so taknak kacau entry satu hari pasal benda laen. so hari ni baru nak cerita pasal keluar hangout dengan intan,yaya dan leha. hehe. *muka kaki jalan kan? hehe. btw. semalam tengok cerita fast five. komen aku? terbaek. aku bagi markah 11/10. haaa. amek kau. aku follow cerita ni so best la. kalau sesape yang tak penah tengok dari awal, allahualam. 

after fast five jenjalan shopping cari baju untuk dinner tapi unfortunately hampeh habukk pun tarakk. haish. shopping menda laen je. niat di hati nak maen bowling tapi masa amat mencumburu mencemburui aku. lepas tu pergilah mengisi perut kat kenny rojers gojes. haa. masa tu, kami berempat diteman oleh seroang akak kecik molek kenalan aku. kak naza nama dia. sumpah aku nak termuntah dah makan kt situ. bukan tak sedap ke hape tapi kali ni aku dapat ayam bahagian isi kaww punya. tapi overall puas hati lah makan. hehe. sukasuka. kat sini baru bergambar sakan. hehe. 

depan kenny rojes gojes

suruh sape tah tangkap pic ni.

besar tak ayam aku? huih.

gambar ni chantek. yaya chantek.

kek besday aku :)

intan try dslr. haha

leha punn nakk jugakk.

yaya setia dengan BBnya

acara tiup lilin besday:)

api lilin tak mati. tiup lagi.:)

gambar hiasan. haha

amek nakk. aku try dulu dslr ni. haha

bersama tuan empunya dslr, kak naza.
nak taw kenapa ada acara tiup lilin bagai? sebab diorang susun muffin kenny west rojes gojes ni and then terus nyanyi lagu besday kat aku. wish awal katanya. besday aku hari khamis ni lah.*saja mention. :p then before balik k.naza hadiah kan pink hippo gemuk dan obes kat aku. comel sangat. tengs akak. :)

sapa tembam lagi?
okay lah. tu jelah aku nak share ngn korang. maaf pic tak chantek macham orang laen. plus banyak jerawat lak kat muka time ni. hormon perempuan kan. hehe:) anyway anyhow. hari semalam superbilicious!!

p/s: uish. masa makan kat kenny rojes gojes tuh.terserempak dengan cik datin dan cikfatin liyana yang gojes mojes tuh. huish. suka sangat tengok both of them. tengok dari jauh jelah. malu. kahkah. lagipun tengah lapa.tak pikiaq apa daaahhhh.. hehe:)

4 comments:

  1. he he he ! nanti jumpa lagi nak ? maaf kat semua klu DR menganggu meksi meksi semua ! HAHAHA !

    ReplyDelete
  2. sygg!!!view blog fatin liyana cpt!dye ade cite sal dye jumpe bloggers yg tegur dye...hohoho...im not sure..igatkan u dah td..eheeee!!!

    p/s: wish to get dslr too T_T

    ReplyDelete
  3. @little gurl: hah? mne ade lah sayang. hukhuk. tak tego pun die. malu. hikhik

    ReplyDelete