followers

Tuesday, May 24, 2011

first time makan secret's

sumpah aku kekeringan idea nk update sejak dua tiga menjak ni. alahai.  aku nak cerita pun malas.so aku bg tgk gambar jelah. last ahad aku pergi melaka untuk seribu kalinya untuk tengok pirates of carribean. dan aku juga paksa kawankawan aku untuk try makan kt secret recipes. sebelum ni aku makan kek je, tak pernah cuba benda lain. haha. *buat malu je. selepas cuba, alhamdulillah. memuaskan jugak walaupun harga die buleh tahan mahal. haha. ohh aku cuba gemok bukan setakat makan kat secret je malahan big apple juga. lalala. ohh satu lagi, pirates of carribean : on stranger tides. cerita ni kelakar tapi entahlah. tak menusuk kalbu la. lagipun aku tak berapa nak minat cerita ni. cerita ni takde kene mengene langsung dengan cerita pirates yang sebelum ni. so sesape tak follow punn buleh tengok. hehe:) aku bagi 6 bintang la. orait la jugak. nah nak tengok gambar tak. kalau tak sudi tekan [x] kat atas tu okay. enjoy!

zatul dan nadira

syuhada dan aku

pinjam rayban sueha:P

tambah lemak kat big apple

gelas kecik kalau mintak air mineral. haha

teruja nak makan secret's

excited gilo.

bukti aku dah pergi secret. haha

tom yun kung ke hape tah aku makan.

nasi goreng plus sate ayam kot nama die. nadira makan

cheezy macaroni kot. tah. syu makan.

budak pelahap

nyumnyum
henfon cabuk bersama domokun



 p/s : maaf kualiti gambar tak berapa elok sebab guna henfon cabuk. dslr kamera tertinggal la. :)









8 comments: