followers

Wednesday, October 6, 2010

you are paid to study?


haha.lawak kan jenaka yang diugut kepada kami.adeih.oke.fine.memang.we were paid to study.pergh.bab suruh study komain lagi ckp camtuh.tapi hakikatnyer.no money for us! cam siot.dah bulan 10 tp bayang, bau duet elaun haprak pon tadak! hampeh. dah nak kebulur dah neh. tp suruh stdy macam suruh perang je. but no payment? so,xyah study la kan?hampeh. sumpah.kering gile dah neh lam akaun bsn aku.topup pon terpakse berjimat yang atok aku kasi.huhu.sedeyh nye la.macam org susah lak.kais pagi makan sandwich,kais petang makan mcd.adeih.susah la cam neh.kalau semua kolej laen xdpt xpela.neh kolej aku je yang xdapat.penat ah camneh.nak suruh blaja bg la elaun.tp ini x.duet xdapat pon.xpaid la camtuh.xstudy la kitorg.naseb la.padan muke.haha.


.................................................................................................


lagi satu hal.time ta de duet camneh la dy nak wat hal.nk spotcheck la.mende la.tah pape.cam siot jer. dah spotcheck wat bodo je ta pe.ni tak.rampas barang pastuh suruh bayar.taktik nk gune dwet kitorang la tuh.arggghhhh..benci tol.sioottt..bencibenci.menyampah!dwet xbg pastuh mntak dwet plak.tahpape.duet nak makan pon xde,suruh bayar duet ramapasan lak.aishhh..sabar jela.dpt admin cmneh.adeih.
aku nak wat camneh la.haha.senang hati aku.haha.



No comments:

Post a Comment