followers

Monday, February 14, 2011

tentang dia yang ku sayang

sayang. aku sayang padamu.

sayang.aku rindu padamu.

sayang.sesungguhnya hanya kau yang satu di hatiku.

sayang.tiada yang dapat menggantikanmu di hatiku.

sayang.kaulah racun dan kaulah madu.

sayang.tanpa suara dan tawamu.aku sepi.

sayang.aku tahu kegemaranmu.

sayang.aku tahu sikapmu.

sayang.aku hanya ingin bertemu kembali.

sayang.nantikan kepulangan ku nanti.

sayang.aku rindukan saat kita bergembira bersama.

sayang.hanya kalian adik adikku.

sayang.hanya kalian yang ku sayang.

saranghae!

miss her so much!

aku sayang kamu^_^

hanya dia jejaka dihatiku

sayang ketatketat:)

dia yang paling comey:)
INTAN AZ ZAHRANIE DAN MUHAMMAD IKHWAN IMAN

entry kali ni khas untuk kalian berdua.
insan yang paling disayangi dalam hidupku selepas abah dan ibu.
sumpah rindu:)

p/s:gambar ni gambar lame.pinjam jap tanpa pengetahuan mereka.haha

p/s/s: achik a.k.a budak kecik tuh asyik menang olahraga.4x100 dapat no 1,merentas desa no 1 jugak, lompat jauh no 3 dan 4x200 dapat no 3. hebat kan.? tiaptiap hari telefon sematamata nak bagitaw sal kemenangan and mintak hadiah of course! haha.

note tambahan:: selamat menyambut maulidur rasul ^_^

No comments:

Post a Comment