followers

Tuesday, February 15, 2011

kisah ayam dan kambing part 1

ayam comel:)

kambing bajet comel.:)
      tersebutlah kisah pada suatu hari.si ayam yang sangat comel dan hot habes merayau rayau di suatu perkampungan fesbuk. perkampungan ini didiami oleh berjuta juta penduduk yang berbilang bangsa dan agama. actually bukan suatu hari tapi berhari hari si ayam berjalan di kampung tersebut.
      nak dijadikan cerita, si ayam telah melawat rumah blog si kambing. si kambing hitam. disebabkan si ayam pon ada rumah blog.si ayam lantas menumpang si kambing tersebut. setelah lama menumpang barulah si ayam dan si kambing berkomunikasi antara satu sama laen. itupun masih malu malu lagi. just melalui perantaraan adek comment kat rumah blog je.haha.komunikasi secara adek comment terjadi banyak kali jugak la.
      one day.si kambing membuat keputusan untuk memilih langkah seterusnya apabila si kambing menghantar pesanan melalui ketua kampung yang bernama pak msg. si kambing menghantar pesanan untuk berkawan dengan si ayam.sangkaan nya si ayam amatlah sombong dan angkuh. tetapi tidak. si ayam membalas pesanan dengan membalas bahawasanya mereka sudah berkawan sejak dari si ayam menumpang rumah blog si kambing lagi. wahh. si ayam main tarik tali kau! haha. terpaksalah si kambing akur. mereka sudah berkawan lama dah.
      tidak lama kemudian, si kambing berusaha keras sedikit apabila si kambing telah mencurik gambar si ayam dari majalah kampung fesbuk. untuk dijadikan artikle dalam rumah blog si kambing.ini kerana rumah blog si ayam telah memilih si kambing untuk pertandingan artikle. haha.terkantoilah disitu. tapi entahlah, si ayam tak marah langsung. okay tipu. si ayam amatlah marah.tapi okay je.bersabar je dengan perangai si kambing hitam ni.lalalala^_^
kemudian,tidak beberapa lama, si kambing telah mencuba nasib sekali lagi apabila telah menghantar pesanan lagi melalui pak msg dengan menyatakan si kambing suka sama si ayam. huh, comel kan? si kambing jugak terpaksa mengaku si ayam ni cantik..muahahaha. tetapi si kambing tarik balik statement tuh disebabkan rasa malu kot. lalalalala. cehh. kedekut pujian. semenjak itu, si ayam dan si kambing mula beramah mesra. itupon melalui setiausaha jkkr kampung fesbuk iaitu puan chat. puan chat lah yang banyak menyampaikan pesanan kedua duanya... (bersambung...)

p/s: cerita ini tiada kene mengena dengan orang yang telah hidup atau telah mati.sekian.
p/s/s: nantikan kisah ayam dan kambing part 2.

3 comments: