followers

Wednesday, January 5, 2011

apa dosaku?

ya allah..nape la selalu jadi kat kami bende camni..asal menyusahkan je mesti kene kat kitorang,,sumpah..hari ini aku banyak mencarut..geram...apa dosa aku kt ko hah??? penat taw jadi anak patung ko..igt kitorang ni ape??? robot?? takde perasaan?? cuba la pikir sikit..
cuba try duk kt situasi kitorang sekarang kalau asyik kene arah macam tuh jer.. suka sangat buat arahan last minit..sekejap cakap camni,,pastuh dua minit lepas tuh cakap laen pulak..nyampah tol..

andai kata Allah tak tentukan hukum dan balasan sekiranya melakukan kesalahan kat muka bumi ni,,komfem aku dah gi cincang cincang ko dah.. aku igt lagi before cuti sem lepas,,ko dah mainkan perasaan dan tenaga kitorang..kejap suruh pindah hostel..pastuh tak jadi la..igt barang yang aku angkat tuh ringan macam kapas ker?? aku dah siap kemas kemas kat hostel baru boleh pulak ko bg arahan suruh pindah balik hostel lame??
 kepala ho**k ko.
aku penat penat turun naek angkat barang ko boleh sesuka hati bagi arahan last minit kan?? tu memang kepandaian ko kan?? ape dosa aku kat ko?? ape dose kitorang?? b***h.. aku memang benci kau.. kalau la fail exam tuh tak memudaratkan diri sendiri, komfem aku da fail kan awal awal..bia jatuh nama baik 'sekolah'..baru ko yang kene..

kali ni,,hari ni ko buat hal lagi dengan bg arahan last minit jugak..dah kitorang duk stay hostel baru molek molek..ko buat hal jugak..ko suh pulak kitorg blaja kt sekolah balik buat ape? jauh kot nk g sekolah.. sebelum ni batch laen tak penah pon kene blaja kat sekolah kalau da sem 4..kene blaja kat hostel je sebab kitorg komuniti... apedehal lak kitorg kene blaja kt sekolah??? tak adil langsung taw tak?? da la alasan ko tak munasabah.. cam ce**ka taw tak? 

sumpah aku benci kau sgt sgt.. lastly kepada kau,,aku ucap terima kasih sgt sebab hadir lam hidup aku..dan sentiasa menyusahkan hidup aku sejak kita bertemu.. dan aku harap aku dapat memaafkan kau sekiranya aku pegi buat haji..insyaallah..kau doakanlah yer supaya terbuka hati aku ni.. 

aku jugak harap ko dapat bagitaw kat aku dan kawan kawan yang len apa dosa kitorang sampai ko memang sengaja menyusahkan kitorang..aku malas nk cerita keburukan ko tapi kali ni memang ko da melampau.. aku tak dapat nak menahan marah sampai menangis taw tak..menangis..sumpah aku geram doe.. aku harap ko aman dengan cacian kitorg..sekian..

2 comments:

  1. apsl byk sgt pktaan xlengkap nie...
    ak dlm bab2 meneka pkataan ni fail sket..
    haha

    ReplyDelete
  2. @mieto:haha..sila lengkapkan sendiri okay!

    ReplyDelete