followers

Saturday, January 8, 2011

taraaa!!

taaraaa!!!
saya da bertukar wajah..
bukan cik dotdot yang dulu lagi..
kali ni cik dotdot jadi lebih 
feminin 
dengan polkadot pink gitu..
haha
comey ke tak?
 baek cakap comey..!

cik dotdot sekarang dah jadi 
cik dotdot vespa !

sebenarnyer bukan cik dotdot pon yang upgrade ni..
haha..
tapi atas budi ehsan seorang membe cik dotdot
alhamdulillah blog ni dapat dinaiktarafkan..haha..
blog ni semakin comey dengan warna  pink 
dan header pon da bertukar wajah..
walaupon pakai gambar lame 
tapi okay jugak la kan?
setuju?

oh lupe,,nak kenal tak dengan membe cik dotdot?
haaa..nak kenal meh picit sini
beliau la yang tolong semua semua ni
walaupon tengah demam tapi still tolong taw..
tengs koyien..
saya suka awak buat! 
terbaek la..

haha..sangat suka dengan blog sekarang..
rase macam diri sendiri da jadi cantek 
macam orang laen?
betul la kan? haha..
hopefully..
dapat jadi cantek dan comey macam orang laen jugak! 
hehe:)

anyway anyhow ni la semangat tahun 2011
cik dotdot nak berusaha jadi blogger yang tegar
dan dapat berkongsi segalanya denagn rakanrakan yang laen
cik dotdot juga harap dapat kenal dengan lebih ramai blogger di luar sana..
aminnn..:)
saranghae<3

6 comments:

  1. hehe..samesame kasih!tak chantek pon buat..simple je..nt da blaja lagi~

    ReplyDelete
  2. @iqa:sape comey? blog ke tuan blog?? hehe

    ReplyDelete
  3. @koyien: tengs sanagtsangat taw..tanpamu siapalah aku..hahahaha..

    ReplyDelete