followers

Thursday, January 27, 2011

hadirlah kasih!

Hadirlah kasih... 
Hadir dalam mimpiku 
Hadirlah cinta... 
Hadir dalam hidupku

Dalam perjalananku 
Masih jauh harusku tuju 
Aku mencari-cari cinta 
Cinta yang tulus dan sejati

Kerna aku percayakan 
Cinta suci yang datang dari hati

Hadirlah kasih... 
Hadir dalam mimpiku 
Hadirlah cinta... 
Hadir dalam hatiku 
Hadirlah sayang... 
Hadir dalam hidupku 
Hadirlah kasih... 
Agar tercapai segala-galanya

Harus aku mencari 
Cinta yang tulus dan suci 
Punya segala-galanya 
Apa yang aku impikan

Kerna aku percayakan 
Cinta suci yang datang dari hati

Kalau ditakdirkan 
Bertemuku denganmu 
Akan kubina istana bahagia 
Agar kita bersama 
Kekal selamanya

Hadirlah kasih... 
Hadir dalam mimpiku 
Hadirlah cinta... 
Hadir dalam hatiku 
Hadirlah sayang... 
Hadir dalam hidupku 
Hadirlah kasih... 
Agar tercapai segala-galanya


tibe tibe layan feeling hari ni..sejak jadi budak baek tak tido lam kelas.
cuma tersengguk je.^_^
aku dengar earphone and dengar lagu ni and takde keje aku salin lirik lagu ni
and rajen an? 
rase best la lagu ni..
lirik lagu ni best.macam feeling lak dengar tadi.
oh ye..lepas je salin lagu ni..puan masuk kelas
and start tersengguk balik..haha..
oh lupe nak cakap..
lagu hadirlah kekasih pon sedap jugak 
by nora

p/s:nak tujukan lagu ni kepada bakalbakal mr.rite aku.. okay?
tolongla fahami lagu ni..hehe

5 comments:

  1. @iqa:kankan?? hehe
    @hadi:sebokla..jiwang pon jiwang la..ahha

    ReplyDelete
  2. @mie: hehe..agak la kan??? hehe..sekali sekala..

    ReplyDelete