followers

Wednesday, January 19, 2011

lembik kah aku?

alhamdulillah..dapat jugak aku curi masa yang begitu cemburukan aku sekarang ni..dapat juga aku post entry.. fuhh lega.. 

hari ni alhamdulillah rezeki datang kat aku..aku menang maen pingpong.. walaupon lawan antara batch je tapi sokay la.. nanti sem depan mase perlawanan zon selatan,,insyaallah aku nak tebus kekalahan tahun lepas.. aku nak wakil zon selatan pegi batu rakit,terengganu yakni tuan rumah sukan kolej kesihatan malaysia..nak pegi jugak!!!rasa happy sangat sebab tu je sukan yang aku reti maen dan orang laen tak reti sangat.. maen bola kecik je aku pandai tapi kalau bab bola besar komfem tak lepas..

tapi tadi after kemenangan,, aku dan player pingpong batch aku join sokong budak batch aku maen netball.. tibe tibe senior panggil aku suruh maen netball..alahai.. nak cari pelapis katanya,.nak tgk ability maseng maseng.. aku mane reti maen.. takat maen macam gitu gitu je boleh la tapi ni nak maen wakil kolej?? gile ke hape?? haha.. btw,,aku tetap tunjukkan 'keterer an' aku.. hahaha.. (muka jahat) maen tak sampai 15 minit kaki aku dah terpele'ot.. giler.. betul betul terpele'ot kot..aku kalau maen benda benda la mesti dapat injured.. abah dah warning dah jangan maen pape sebab dia tahu anak dia seorang yang lembik.. tapi always tak dengar cakap..haha..sorry abah^_^..

tadi lepas game.. tepon abah sebab nak ngadu sal terpele'ot..nak tahu ape dy jawab?
"abah da agak dah hang mesti kene pape kalau dgr hang maen pape..dah terdetik da lam hati abah td bile hang ckp hang maen netball..betul jugak rupenye.. kan abah da cakap jangan maen benda lasak..hang degil.."
haha..sabar la abah..

bukan game ni je aku asyik kene pape..dulu maen futsal kene tendang kt hidung.. berdarah hidung aku.. maen hoki sampai lebam dua dua kaki.. maen bola tampar pon lebam tangan aku..haha..yang laen tak yah cerita la sebab banyak sangat yang memalukan terjadi kat aku.. sampaikan kalau nak pegi kem yang ade aktiviti lasak tu mesti abah tak bagi pergi..alahai..tapi aku tetap pegi jer.. cari pengalaman..yang pasti mesti ade injured kat mane mane..haha.. and everytime dapat injured cerita kt abah and terpaksa dengar dia membebel..haha.. padan muka ko ira!!!

p/s: kesimpulannya disini..ping pong ialah permainan yang tidak mendatangkan kecederaan sama sekali insyaallah.. marilah beramai ramai maen ping pong!! 

aku bukan lembik okay!!

No comments:

Post a Comment